آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

تور بلغارستان

بلغارستان یکی از کشورهای بالکان و جنوب شرقی اروپاست. بلغارستان با داشتن تاریخی کهن و آثار باستانی متعدد، جاهای دیدنی از جمله سواحل زیبای دریای سیاه و همچنین با دارا بودن آب و هوایی خوب و جنگل هایی زیبا و سرسبز، می تواند میزبان شما عزیزانی باشد که بدنبال سفر و بازدید از یک کشور اروپایی هستید. پایتخت بلغارستان شهر صوفیه است. با انتخاب تور بلغارستان و سفر به این کشور و دیدار از جاذبه های گردشگری و توریستی بلغارستان، می توانید یک سفر بی نظیر و استثنایی را برای خود رقم بزنید. بخصوص اگر قصد اقامت در شهر ساحلی وارنا را دارید.




نکته جالب در مورد تور وارنا این است که این شهر دارای صدها هتل و همچنین تفریحات و ورزش های مختلف آبی است و بسیاری از مسافران و توریست های اروپایی و حتی آسیایی جهت گذراندن تعطیلات تابستانی خود با انتخاب تور بلغارستان به آنجا سفر می کنند.

قیمت تور بلغارستان با توجه به انتخاب محل اسکان و نوع بلیط پرواز به بلغارستان میتواند بسیار متفاوت باشد. برای آگاهی از قیمت و یا رزرو تور بلغارستان نوروز 97 و همچنین تورهای لاکچری و یا لحظه آخری ارزان قیمت تور بلغارستان لطفا" با کارشناسان فروش آژانس الفبای سفر تماس حاصل فرمایید.

خوشبختانه در سالهای اخیر دریافت ویزای بلغارستان برای هموطنانمان آسان تر شده و اکنون با خیال راحت می توانید جهت رزرو تور ارزان بلغارستان و استفاده از آفر ویژه تور بلغارستان از طریق آژانس الفبای سفر  اقدام بفرمایید.

شما هموطنان عزیز جهت اطلاع از جدیدترین قیمت های تور بلغارستان و تور بلغارستان نوروز97 می توانید با آژانس مسافرتی الفبای سفر تماس بگیرید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.