آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

معرفی آژانس مسافرتی الماس نشان


شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الماس نشان به عنوان آژانس هواپیمایی معتبر با مجوز بند الف از سازمان هواپیمایی و مجوز بند ب از سازمان گردشگری و جهانگردی و عضو سازمان حمل و نقل هوایی یاتا در تاریخ 1389 در تهران تاسیس گردید.با عنایت بر تلاش و کوشش فراوان مدیران شرکت کماکان شرکت الماس نشان با دو شعبه در تهران (انقلاب-سعادت آباد) و یک شعبه در کشور آلمان (برلین ) آمادگی ارائه خدمات ذیل را دارد.

این شرکت در ابتدا فعالیت خود را به منظور خدمات رسانی به مسافرین در زمینه بلیط های داخلی و خارجی و برگزاری تورهای محدود آسیایی که توسط شرکت های دیگر طراحی می گردید شروع نمود و با گذشت زمانی اندک هم اکنون توانسته است خود را به عنوان عمده فروش و طراح و برنامه ریز قدرتمند در صنعت گردشگری و توریسم معرفی کند و در حال حاضر خدماتی از قبیل تورهای اروپایی، آسیایی، داخلی و فروش بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی و رزرواسیون هتل در سراسر دنیا را به مسافرین ارائه می دهد.


شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی الماس نشان اقدام به برگزاری تور های ارزان قیمت و مناسب کوش آداسی کرده است.

جهت اطلاع رزرو جدیدترین تورها و خدمات مسافرتی و گردشگری Almasneshan لطفا از سایت ما دیدن بفرمایید.


http://www.almasneshantour.com

بازدید صومعه ریلا در تور بلغارستان

کشوری در جنوب شرقی اروپاست به پایتختی این کشور شهر صوفیه است. زبان رسمی این کشور بلغاری و واحد پول آن لِف با واحد جزء استونیکی است. حدود ۸۵ درصد از مردم آن بلغاری‌تبار و بقیه بیشتر ترک و کولی هستند. بلغارستان چهاردهمین کشور بزرگ در اروپا است.


معرفی صومعه ریلا


صومعه ریلا بلغارستان یکی از نمادهای فرهنگی، تاریخی و معماری بلغارستان و همچنین یکی از پرطرفدارترین  مقاصد گردشگری این کشور به شمار می‌رود. دِیر مقدس ریلا در نیمه اول قرن دهم ساخته شد. تاریخ پیدایش صومعه ریلا نیز در ارتباط مستقیم با سنت ایوان ریلا است، اولین زاهد بلغار که در این منطقه مستقر شد و زندگی خود را وقف روزه‌داری و عبادت پروردگار کرد. در ابتدا دِیر کوچکی در کنار غار محل عبادت ایوان، توسط شاگردانش بنا نهاده شد. پس از مرگ او سنت ایوان در همین غار به خاک سپرده شد. اشیای به‌جامانده از ایوان توسط تزار پیتر به صوفیه منتقل شد و در آنجا نگه‌داری می‌شد.درگذر قرن‌ها، صومعه ریلا همیشه یکی از مراکز معنوی، فرهنگی و آموزشی بلغارستان بوده است. در دوران احیای مجدد بلغارستان 50 نماینده از طرف ریلا به شهرهای بزرگ و کوچک بلغارستان فرستاده شده بودند. صومعه ریلا در سال 1961 به‌عنوان موزه ملی صومعه ریلا ثبت شد، در سال 1976 به‌عنوان یکی از میراث تاریخی حفاظت‌شده بلغارستان معرفی شد و نهایتاً در سال 1983 وارد فهرست میراث جهانی یونسکو شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بلغارستان , قیمت تور بلغارستان و تور لحظه آخری بلغارستان به وبسایت زیر مراجعه کنید

                                                           www.alefbatour.com