آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

چرا تور دهلی و آگرا و جیپور

توردهلی آگرا جیپور نوروز 97تور لحظه آخری دهلی آگرا جیپور (تور ارزان دهلی آگرا جیپور) و قیمت تور ترکیبی هند شاید برایتان جالب و هیجان انگیز باشد.

تور دهلی و آگرا و جیپور:

دهلی نو شهری است که در ناحیه دهلی قرار دارد. این شهر در سال 1911 بنا شده و امروزه پایتخت جمهوری فدرال هند است. از جاذبه های گردشگری دهلی می توان به آرامگاه همایون، دروازه هند، معبدها و مراکز مذهبی، مراکز خرید، باغ ها و پارک های مختلف است. 

فستیوال معروف "قطاب" هر ساله بمدت 3 روز در ماه های دسامبر و نوامبر برگزار می شود، یکی از مراسم سالیانه ایست که بسیار پرطرفدار است و در آن موسیقی صوفیان نواخته می شود.


آگرا نیز یکی از شهرهای معروف هند است که سومین شهر بزرگ ایالت اوتارپرادش و در کنار رودخانه یامونا واقع شده است. این شهر برای مدتها پایتخت حکومت گورکانیان هند بوده و بنای معروف تاج محل نیز در این شهر قرار دارد. تاج محل در واقع بنای یادبودی بوده که یکی از پادشاهان آن زمان هندوستان به یاد همسر ایرانی اش "ممتاز محل" ساخته است و امروزه جاذبه های توریستی آگرا یکی از افتخارات کشور هند بشمار می آید.

جیپور نیز یکی از شهرهای دیگر هندوستان است که مرکز ایالت راجستان است و بدلیل وجود ساختمان های صورتی رنگ، به شهر صورتی نیز معروف است. از نقاط دیدنی آن می توان به کاخ هوامحل و رصدخانه قدیمی شهر اشاره کرد.

اگر به سفر با این شهر سه علاقه مند هستید و می خواهید با تور دهلی نو به این شهر سفر کنید و از قیمت تور دهلی نو، آگرا و جیپور یا هتل های دهلی آگرا جیپور اطلاع پیدا کنید، لطفا از پکیج های پیشنهادی ما دیدن فرمایید.

 

بهترین تور گرجستان

تور تفلیس باتومی یکی از بهترین تورهای ترکیبی گرجستان می باشد

تور تفلیس نوروز 97 ، تور لحظه آخری تفلیس، تور ارزان تفلیس و یا قیمت تور تفلیس شاید شما را وسوسه کرده باشد که به این شهر سفر کنید. البته حق دارید.

شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان است و در دو سوی رود متکواری قرار گرفته است. تور تفلیس یکی از چندین تور معروف این کشور است. نام این شهر در زبان گرجی بمعنای "چشمه های آب گرم" است

جاذبه های گردشگری تفلیس دارای 3 ارگ تاریخی و دیدنی است : ارگ قدیمی تابور، ارگ نارین قلعه و ارگ ساحل چپ. همچنین دارای چند قصر زیبای قدیمی است. شهر تفلیس دارای معماری جالبی است و در طول گشت و گذار در این شهر می توانید آثار قدیمی را همراه با ساختمان ها و مراکز جدید و مدرن در شهر ببینید.

متروی تفلیس، مرکز اوپرا، بخش قدیمی شهر، تئاتر روستاولی و باغ وحش این شهر از جاذبه های گردشگری تفلیس هستند که با رزرو تور تفلیس می توانید براحتی از همه آنها بازدید نمایید

باتومی یکی از شهرهای جنوب غربی کشور گرجستان است که در ساحل دریای سیاه واقع شده و در سالهای اخیر با داشتن مراکز خرید، برقراری تور باتومی و بدنبال آن رشد گردشگری و وجود هتل باتومی  و همچنین ورود توریست ها به این منطقه، در کانون توجه علاقه مندان به گرجستان قرار گرفته است. این شهر دارای آب و هوایی مرطوب و نسبتا متعادل است و در اکثر فصل های سال باران می بارد



در باتومی می توانید با رفتن به رستوران های شهر، از خوردن غذاهای لذیذ گرجی لذت ببرید. همچنین با گردش در سواحل زیبای شهر و رفتن به مراکز دیدنی باتومی مانند: باغ گیاهشناسی، بلوار باتومی، دیدار از مجسمه های مده آ و پوزایدون (خدایان اساطیری یونان باستان)، پارک دلفین ها، آکواریوم و کلیساهای قدیمی شهرمی توانید اوقات خوشی را بگذرانید

تور باتومی برای شما علاقه مندان به تفریح و سفر به گرجستان یک تور فوق العاده و بیاد ماندنی خواهد بود. با سفر به این شهر و اقامت در هتل های باتومی تجربه بسیار استثنایی از سفر به این کشور تاریخی و جالب خواهید داشت. و در پایان این نکته را هم بخاطر داشته باشید که اگر بخواهید فاصله باتومی تا تفلیس را طی کنید، می توانید با استفاده از قطار، هواپیما و یا مینی بوس به این شهر سفر کرده و از ساحل باتومی و سایر جاذبه های آن لذت ببرید.

 

تور های ترکیه آژانس الفبای سفر

کشور ترکیه که در همسایگی ایران قرار گرفته، دارای شهرهای مهم و تاریخی و همچنین سواحل مختلف و تفریحات متنوعی می باشد. این کشور مسلمان با رشد و توسعه صنعت توریسم در سالهای گذشته پیشرفت های زیادی داشته و شهرهای این کشور میزبان میلیون ها توریست و مسافر از سراسر جهان بوده اند که با استفاده از تور ارزان ترکیه به این کشور سفر می کنند.

در کشور ما هم سالهاست که با برقراری تورهای مختلف این کشور از جمله: تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور ازمیر، تور مارماریس ، تور قونیه و ... صدها هزار نفر از هموطنان مان از این کشور زیبا دیدار کرده اند و توانسته اند با استفاده از تور زمینی ترکیه و یا تور هوایی ترکیه، برای خود و خانواده هایشان خاطرات خوشی را از این کشور رقم بزنند.




جهت اطلاع از جاذبه های گردشگری ترکیه  و نرخ بهترین هتیل ها لطفا با همکاران ما تماس بگیرید

 

 

سفری به تاریخ

اگر می خواهید ، تور ترکیبی اروپا نوروز 97 و یا تور ترکیبی ارزان اروپا را رزرو و از قیمت تورترکیبیمطلع شوید، می توانید به آخرین و جدیدترین پکیج های تورهای ما مراجعه کنید. اگر تاکنون به این قاره زیبا و سرسبز سفر نکرده اید، توصیه می کنیم با انتخاب و رزرو تورهای ترکیبی این قاره برای خود و همراهانتان یک خاطره دل انگیز و فوق العاده را رقم بزنید.

تور یونان


تور یونان یکی از بهترین تورهای اروپاست. بخصوص برای کسانی که علاقه مند به گردش در جزایر زیبای آن هستند. قیمت تور یونان شاید نسبت به تورهای ترکیه و یا کشورهای دیگر کمی بالاتر باشد ولی مسلما با سفر به یونان و گشت و گذار در این کشور کهن می توانید یک سفر بی نظیر و فوق العاده را تجربه کنید

پایتخت یونان شهر آتن است که در سال 2004 میلادی میزبان رقابت های المپیک بود. آتن در طول تاریخ چند هزار ساله خود حوادث زیادی را به خود دیده و بدست فاتحان مختلفی افتاده است. از رومی های باستان و اسکندر مقدونی گرفته تا عثمانی ها. این شهر هنوز هم مرکز اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور یونان است و مهم ترین شهر این کشور می باشد

از طرف دیگر یونان دارای تعداد زیادی جزایر بزرگ و کوچک معروف و توریستی از قبیل سانتورینی، کرت، میکونوس و ... است که هر ساله توریست های سراسر جهان برای دیدن این جزایر، آثار باستانی آنها، خوردن غذاهای لذیذ و خوشمزه یونانی و همچنین شنا در آبهای مدیترانه روانه این نواحی می شوند.

برای سفر به یونان باید ویزای شینگن دریافت کنید تا از جاذبه های گردشگری یونان بهره مند شوید

سفری به تایلند

تور پوکت  و پاتایا نوروز 97، پوکت و پاتایا هر دو از نواحی توریستی تایلند هستند. با برقراری تور پوکت پاتایا که از بهترین تورهای ترکیبی تایلند است، و فراهم شدن امکان سفر به هر دو ناحیه، می توانید از امکانات و جاذبه های توریستی این دو ناحیه در یک سفر استفاده کنید. 

جاذبه های گردشگری پوکت و پاتایا هر کدام نقاط دیدنی مختلفی هستند و با این تور ترکیبی می توانید با یک تیر به دو هدف بزنید و از اقامت در پوکت و همپنین پاتایا لذت ببرید. 


توربانکوک پاتایا نوروز 97، شما می توانید در صورت علاقه به سفر به تایلند، از تورهای ترکیبی بانکوک پاتایا استفاده و علاوه بر جاذبه های بانکوک -پایتخت تایلند- از شهر پاتایا نیز دیدار کرده و از امکانات تفریحی و دیدنی های این شهر زیبا نیز بهره ببرید

توربانکوک سامویی نوروز 97، تور بانکوک و سامویی، یکی از تورهای ترکیبی تایلند است که از این طریق علاوه بر دیدار از شهر بانکوک، می توانید از مزایای تور جزیره سامویی تایلند هم استفاده کرده و به این جزیره زیبا سفر کنید. البته اگر قیمت تور بانکوک و سامویی را هم در نظر بگیرید، خواهید فهمید که در قیاس با بسیاری از تورها، بسیار به صرفه و مناسب است.