آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

به یاد ماندنی ترین سفر تابستانی با تور کوش آداسی

شهر کوش‌آداسی در استان آیدین ترکیه و در بخش ساحلی منطقه اژه بنا شده است. این شهرستان از شمال با سلجوق و پاموجاک و  از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه‌ است. کوش آداسی یکی از زیباترین و مهم ترین شهرهای تفریحی و توریستی ترکیه است و در بین تور های ترکیه تور کوش آداسی از استقبال زیادی در بین گردشگران برخوردار است.

آب و هوای کوش‌آداسی مثل آب و هوای ازمیر است در تابستان هوا شرجی و پائیز هوای نسبتا سرد و زمستان هوای کاملا سرد و بهار آب و هوای معتدل دارد. در کوش‌آداسی دو اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر ویژه قایق های تفریحی با ظرفیت ۶۵۰ قایق وجود داردازبندر کوش‌آداسی در ماههای فصل بهار و تابستان (از اوایل آوریل الی ۲۰ اکتبر) سفرهای منظم قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموس(Samos) برگزار می شود

ورزش های دریایی و لذت بردن از آفتاب یکی از دلایل سفر به کوش آداسی است پلاژ گوورچین آداسی، پلاژ ییلانچی بورنو، پلاژ یاوان سو، پلاژ کوشتور، پلاژ کارا اوا، پلاژ گوزل چاملی، پلاژ سوگی، پلاژ کالاماکی، آب های گرم آب گرم یاوان سو (چیبان)، آب گرم ونوس، آب گرم گوزل چاملی، آبهای گرم مهم کوش‌آداسی می باشد.

این سوال که کوش آداسی بهتراست یا آنتالیا باید بگوییم هر کدام از این شهر ها جذابیت های خاص خود را دارند که شما می توانید با پکیج های ویژه تور کوش آداسی، تور آنتالیا به این شهر ها سفر کنید.

برای بازدید از مراکز خرید کوش آداسی و اقامت در هتل های کوش آداسی می توانید از پکیج های تور لحظه آخری کوش آداسی، هتل آکوا فانتزی با مشاوران ما در آژانس الفبای سفر حاصل فرمایید.

دیدن از مهمترین فستیوال های روسیه با تور سوچی

بهترین سفرنامه زندگیتان می تواند سفرنامه سوچی باشد شما می توانید برای اطلاع از آب و هوای سوچی، تور سوچی نوروز 97 از مشاوران آژانس مهرپرواز کمک بگیرید و یکی از هتل های سوچی، تور ارزان سوچی و تور لحظه آخری سوچی را همراه با بلیط ارزان سوچی انتخاب و سفری خاطره انگیز را برای دیدن جاذبه های تفریحی و گردشگری سوچی در نظر بگیرید

اگر مایل به سفر با تور سوچی هستید بهتر است با کریسمس در روسیه، بهترین زمان سفر به روسیه، قیمت تور روسیه پاییز96، آب و هوای سوچی آشنا شوید و با کارگزار تور روسیه آشنا شوید.

یکی از بزرگ ترین رویدادهای سوچی جشنواره بین المللی فیلم مسکو - Moscow International Film Festival است که در ماه ژوئن فیلمسازان بسیاری از نقاط مختلف جهان با زبان های مختلف به این شهر سفر می کنند.

فستیوال شب های سفید، سنت پترزبورگ (WHITE NIGHTS FESTIVAL) فستیوالی هنری و بسیار زیبا که سالیانه در اواخر ماه می در روسیه برگزار میشودو یکی از دیدنی ها و جاذبه های توریستی این شهر میباشد. در این فستیوال مراسم هایی نظیر باله کلاسیک، اپرا، اجرای موسیقی توسط رقصنده ها و نوازدگان روسی نیز برگزار میشود.

روز «رودهای مسکو»  که 19 ماه ژوئیه در  پایتخت روسیه برای آشنایی گردشگران را با زیبایی رودهای مسکو  که   از سراسر شهر عبور می کند برگزار می شود. در این فستیوال   گردشگری  برنامه های  آموزشی ، استراحتی، مسابقه دوچرخه سواری  و یا  مسابقه دو  و  رژه کشتی ها و  کنسرت  برگزار شود.

جشنواره فیلم مستند بین المللی - نووسیبیرسک - International Documentary Film Festival که در ماه سپتامبر در kovr برگزار می شود.

جشن برداشت محصول قبیله ای اینتل - Itel'men Tribal Harvest Festival که برداشت محصول به صورت سنتی در ماه سپتامبر انجام می شود و محل برگزاری آن هم نووسیبیرسک است.

مسابقه دو با کفش پاشنه دار - Moscow Stiletto Run هم از هیجان انگیزترین مراسمی است که در ماه جولای برگزار می شود

فستیوال جهانی دلقک ها از جذاب ترین تفریحات است که در ماه نوامبر برگزار می شود مکان آن هم Ekaterinburg است.

در روسیه در هر مقطعی از سال فستیوال های ویژه ای برگزار می شود که شما می توانید با استفاده از آفر های ویژه سفر به روسیه و پکیج های متنوع تور سوچی با آژانس مسافرتی مهرپرواز همه آنها لذت ببرید

سفر به جزیره رویایی بالی

یکی از 10 مقصد گردشگری گرمسیری و ساحلی جهان که هر فردی را با جاذبه های منحصر به فرد خود مجذوب می کند و جزیره بالی واقع در اندونزی است. سفر به این جزیره رویایی دور از دسترس نیست آژانس مسافرتی آرشان تور نشان با ارائه پکیج های ویژه تور بالی، تور ارزان بالی، تور لحظه آخری بالی این امکان را برای شما فراهم کرده تا با رزرو بلیط، رزرو هتل، بلیط هواپیما، رزرو هتل ارزان و تور ارزان بالی سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

طیف گسترده ای از هتل ها و اقامتگاه ها، رستوران ها، چشمه های معدنی مراکز خرید، همه در فاصله نزدیک و با قیمت های بسیار باور نکردنی،  هتل های لوکس 5 ستاره و ویلاهای خصوصی ساحلی و ... هر مسافری با هر سلیقه ای میتواند بهترین سفرنامه تور بالی خود را بنویسد.

بهترین زمان سفر به بالی

معمولا از اکتبر تا مارس (مهر ماه تا اسفند) فصل باران های موسمی این جزیره است و بین ماه های سپتامبر و دسامبر بهترین زمان برای سفر به این جزیره است از ماه آوریل تا اوایل اکتبر هم بسیار کم باران خواهد بود.

حمل و نقل در بالی

اگر با تور بالی نوروز 97  سفر می کنید باید بدانید حمل و نقل عمومی در بالی بسیار کم و سخت است و احتمالا مجبور به کرایه تاکسی یا موتور سیکلت می شوید.

آب و هوای بالی

بالی در نزدیکی خط استوا با آب و هوایی گرمسیری است و دمای هوا تا 30 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

زبان مردم بالی

بالیایی، اندونزیایی، انگلیسی از زبان هایی است که بیشتر مردم بالی به این زبان صحبت می کنند و اگر اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید مشکلی در برقراری ارتباط نخواهید داشت.

واحد پول بالی

واحد چول بالی روپیه اندونزی است که برای خرید در این منطقه باید حواستان باشد که چه مبلغی را برای خرید کالا پرداخت می کنید.

هر بودجه ای که دارید، آژانس مسافرتی آرشان تور با در نظر گرفتن تور ارزان بالی این امکان را فراهم آورده تا با مشاوران ما تماس حاصل کرده و با اطلاع از قیمت تور بالی سفری لذت بخش را برای دیدن جاذبه های توریستی و گردشگری بالی برای خود فراهم کنید.

سفر به تکه ای از بهشت با تور بلغارستان

اگر قصد سفر در یکی از ماه های بهار یا تابستان را دارید بهترین پیشنهاد با مناسب ترین قیمت می تواند تور بلغارستان باشد جاهای دیدنی بلغارستان، مناطق توریستی و گردشگری آن بسیار جذاب و خیره کننده است. شما میتوانید بهترین سفرنامه بلغارستان خود را بعد از دیدن شهر وارنا بنویسید.

آژانس الماس نشان بهترین مجری تور بلغارستان، پکیج های ویژه تور ارزان بلغارستان، تور بلغارستان پاییز 96، تور بلغارستان زمستان 96، تور بلغارستان نوروز 97 برای مسافران عزیز در نظر گرفته است و شما می توانید برای اطلاع از تور بلغارستان وارنا، تور بلغارستان صوفیا  با مشاوران آژانس تماس حاصل فرمایید.

بلغارستان کجاست؟

بلغارستان تکه ای از بهشت است که ترکیب زیبایی از لاجورد، دریا گرم و کوه ها با شکوه پوشیده از برف است. این کشور با چشم انداز طبیعی و آب و هوای معتدل مناسب برای سفر در تمام طول سال است . آب و هوای مطلوب، چشمه های معدنی، ساحل دریا، چشم انداز متنوع، آثار فرهنگی-تاریخی، پیست اسکی مهمترین جاذبه های توریستی بلغارستان است که هر گردشگری را مجذوب خود می کند. مهمترین شهر دیدنی این کشور صوفیا و وارنا می باشد. 

اگر می خواهید از بلغارستان سواحل وارنا، صوفیه بلغارستان، بلغارستان ویزا، زادگاه انیشتین، جاهای دیدنی بلغارستان، نقشه بلغارستان بدانید با الماس نشان تور همراه باشید.

آب و هوای بلغارستان

بلغارستان کشوری با ۴ فصل آب و هوایی مشخص میباشد که تابستان های بسیار گرمی دارد، در ماه جولای دمای هوا به بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد میرسد ولی بطور متوسط دمای هوای بلغارستان در تابستان بین ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد میباشد. در زمستان نیز میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است.

بهترین زمان سفر به بلغارستان

در فصل هایی از سال تعداد گردشگران هر کشوری زیاد یا کم می شود که اصطلاحا Hi Season یا Low Season گفته میشود که با توجه به آب و هوا، رویداد های فصلی مانند جشنواره Kavarna راک، سواحل وارنا، آپولونی، روح بورگاس، جشنواره فرهنگ عامه بین المللی در بورگاس، تظاهرات از رقص آتش و...  گردشگران با تور بلغارستان به این کشور سفر می کنند.

آژانس مسافرتی  الفبای سفر  مجری تخصصی تور بلغارستان با ارائه پکیج های پیشنهادی لوکس و ارزان قیمت لحظه آخری تور بلغارستان، تور وارنا، تور صوفیا شما گردشگران عزیز را به دیدن از بلغارستان دعوت مینماید.