آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

جاذبه های بالی

همانطور که گفتیم، بالی از جزایر معروف و توریستی کشور اندونزی است و این جزیره سالهاست که مورد توجه بسیاری از توریست های سراسر جهان قرار گرفته است. ضمنا این جزیره دارای جاذبه های گردشگری متعددی است که توریست هایی که با استفاده از  تور بالی  به آنجا سفر می کنند، براحتی می توانند از این جاذبه ها دیدن کرده و با استفاده از امکانات تورها و یا بصورت شخصی به دیدن آنها رفته و از مزایای این سفر نهایت لذت را ببرند. 

سواحل زیبای جزیره بالی در رده بندی جهانی ، رتبه پنجمین ساحل زیبای جهان را کسب نموده است. همچنین جزیره بالی دارای هتل های لوکس و درجه یک، رستورانهای رویایی و کشتیهای تفریحی بزرگ و... را دارد و از طرف دیگر همواره میزبانان بسیاری از گردهمایی ها، کنفرانس ها و دیدارهای سیاسی درجهان می باشد.

از اینرو آشنایی با هتل های بالی و قیمت تور بالی و موارد دیگر مربوط به سفر به بالی، به شما کمک می کند که جهت سفر به این جزیره زیبا بهتر و راحت تر تصمیم بگیرید.


در اینجا جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان، فهرستی از این جاذبه های گردشگری و توریستی را برایتان آورده ایم:

-غواصی و ورزش های زیرآبی

-منطقه کینتامانی (شامل دریاچه وکوهستان های  آتشفشان) 

-شنا در آبهای ساحلی جزیره و یا آفتاب گرفتن در سواحل

-قایق سواری

-پارک وحش (سافاری) 

-پارک آبی

-منطقه اوبد

-تور دوچرخه سواری

-معابد قدیمی 

-جنگل میمون ها

-پارک فیل ها 

-بانجی جامپینگ (سقوط از ارتفاع) 

-اسپا (ماساژ و ماهی درمانی)


بنابراین جهت رزرو تورارزان بالی می توانید در بهترین زمان با خیال راحت و البته داشتن آگاهی از مزایا و امکانات این جزیره شگفت انگیز، به یک سفر فوق العاده بروید. 


www.arshantour.net