آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

دیدن از مهمترین فستیوال های روسیه با تور سوچی

بهترین سفرنامه زندگیتان می تواند سفرنامه سوچی باشد شما می توانید برای اطلاع از آب و هوای سوچی، تور سوچی نوروز 97 از مشاوران آژانس مهرپرواز کمک بگیرید و یکی از هتل های سوچی، تور ارزان سوچی و تور لحظه آخری سوچی را همراه با بلیط ارزان سوچی انتخاب و سفری خاطره انگیز را برای دیدن جاذبه های تفریحی و گردشگری سوچی در نظر بگیرید

اگر مایل به سفر با تور سوچی هستید بهتر است با کریسمس در روسیه، بهترین زمان سفر به روسیه، قیمت تور روسیه پاییز96، آب و هوای سوچی آشنا شوید و با کارگزار تور روسیه آشنا شوید.

یکی از بزرگ ترین رویدادهای سوچی جشنواره بین المللی فیلم مسکو - Moscow International Film Festival است که در ماه ژوئن فیلمسازان بسیاری از نقاط مختلف جهان با زبان های مختلف به این شهر سفر می کنند.

فستیوال شب های سفید، سنت پترزبورگ (WHITE NIGHTS FESTIVAL) فستیوالی هنری و بسیار زیبا که سالیانه در اواخر ماه می در روسیه برگزار میشودو یکی از دیدنی ها و جاذبه های توریستی این شهر میباشد. در این فستیوال مراسم هایی نظیر باله کلاسیک، اپرا، اجرای موسیقی توسط رقصنده ها و نوازدگان روسی نیز برگزار میشود.

روز «رودهای مسکو»  که 19 ماه ژوئیه در  پایتخت روسیه برای آشنایی گردشگران را با زیبایی رودهای مسکو  که   از سراسر شهر عبور می کند برگزار می شود. در این فستیوال   گردشگری  برنامه های  آموزشی ، استراحتی، مسابقه دوچرخه سواری  و یا  مسابقه دو  و  رژه کشتی ها و  کنسرت  برگزار شود.

جشنواره فیلم مستند بین المللی - نووسیبیرسک - International Documentary Film Festival که در ماه سپتامبر در kovr برگزار می شود.

جشن برداشت محصول قبیله ای اینتل - Itel'men Tribal Harvest Festival که برداشت محصول به صورت سنتی در ماه سپتامبر انجام می شود و محل برگزاری آن هم نووسیبیرسک است.

مسابقه دو با کفش پاشنه دار - Moscow Stiletto Run هم از هیجان انگیزترین مراسمی است که در ماه جولای برگزار می شود

فستیوال جهانی دلقک ها از جذاب ترین تفریحات است که در ماه نوامبر برگزار می شود مکان آن هم Ekaterinburg است.

در روسیه در هر مقطعی از سال فستیوال های ویژه ای برگزار می شود که شما می توانید با استفاده از آفر های ویژه سفر به روسیه و پکیج های متنوع تور سوچی با آژانس مسافرتی مهرپرواز همه آنها لذت ببرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.