آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

تور بمبئی

شاید درمورد توربمبئی گوا نوروز 97 ، تور لحظه آخری بمبئی گوا (تور ارزان بمبئی گوا) و قیمت تور بمبئی گوا -تور ترکیبی هند- بخواهید تحقیق و از آخرین نرخ ها مطلع شوید.

تور بمبئی گوا از تورهای جالب ترکیبی است که می تواند با داشتن قیمت مناسب و امکان سفر به دو نقطه جذاب و دیدنی هند،طرفداران سفر به این کشور را راضی کند. بمبئی یا مومبای یکی از مهم ترین شهرهای شبه قاره هندوستان است که امروزه با بیش از 13 میلیون نفر جمعیت از شهرهای مهم این کشور است. آب وهوای این شهر گرم و استوایی است و البته باران های موسمی نیز بسیار زیاد می بارد.

این شهر دارای بسیای از مراکز تولیدی، اقتصادی، صنعتی و فرهنگی مهم هندوستان است. فرودگاه بین المللی این شهر سالانه میزبان بیش از 20 میلیون مسافر است. همچنین بخش عمده سینمای هند (بالیوود) نیز در این شهر متمرکز شده است.



برای اطلاع از قیمت تور سوچی,   قیمت تور بلغارستان ,قیمت تور بالی  و قیمت تور کوش آداسی با همکاران ما تماس بگیرید.

پارسیان هند (زرتشتیان) که اصلیت اجدادشان از ایران بوده، نیز شمار قابل توجهی در این شهر دارند و از اقلیت های مهم و موفق این کشور هستند.

از نقاط جالب و جاذبه های شهر بمبئی می توان به موزه های مختلف، دروازه هند، پایانه چاتراپاتی (که بزرگترین ایستگاه قطار در هند است) ، هتل تاج محل، غار فیل ها، مارین درایو، تفریحگاه چیاتی، پارک کملا نهرو و بازارهای مختلف این شهر اشاره کرد.

تور بمبئی می تواند برای کسانی که به دیدن هندوستان تمایل دارند، بسیار جالب و جذاب باشد.  جهت اطلاع از آخرین پرواز ها و اقامت در هتل بمبئی گوا می توانید بر روی پکیج های مربوطه کلیک نمایید و یا با ما در تماس باشید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.