آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

سفر به تکه ای از بهشت با تور بلغارستان

اگر قصد سفر در یکی از ماه های بهار یا تابستان را دارید بهترین پیشنهاد با مناسب ترین قیمت می تواند تور بلغارستان باشد جاهای دیدنی بلغارستان، مناطق توریستی و گردشگری آن بسیار جذاب و خیره کننده است. شما میتوانید بهترین سفرنامه بلغارستان خود را بعد از دیدن شهر وارنا بنویسید.

آژانس الماس نشان بهترین مجری تور بلغارستان، پکیج های ویژه تور ارزان بلغارستان، تور بلغارستان پاییز 96، تور بلغارستان زمستان 96، تور بلغارستان نوروز 97 برای مسافران عزیز در نظر گرفته است و شما می توانید برای اطلاع از تور بلغارستان وارنا، تور بلغارستان صوفیا  با مشاوران آژانس تماس حاصل فرمایید.

بلغارستان کجاست؟

بلغارستان تکه ای از بهشت است که ترکیب زیبایی از لاجورد، دریا گرم و کوه ها با شکوه پوشیده از برف است. این کشور با چشم انداز طبیعی و آب و هوای معتدل مناسب برای سفر در تمام طول سال است . آب و هوای مطلوب، چشمه های معدنی، ساحل دریا، چشم انداز متنوع، آثار فرهنگی-تاریخی، پیست اسکی مهمترین جاذبه های توریستی بلغارستان است که هر گردشگری را مجذوب خود می کند. مهمترین شهر دیدنی این کشور صوفیا و وارنا می باشد. 

اگر می خواهید از بلغارستان سواحل وارنا، صوفیه بلغارستان، بلغارستان ویزا، زادگاه انیشتین، جاهای دیدنی بلغارستان، نقشه بلغارستان بدانید با الماس نشان تور همراه باشید.

آب و هوای بلغارستان

بلغارستان کشوری با ۴ فصل آب و هوایی مشخص میباشد که تابستان های بسیار گرمی دارد، در ماه جولای دمای هوا به بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد میرسد ولی بطور متوسط دمای هوای بلغارستان در تابستان بین ۳۰ تا ۳۵ درجه سانتی گراد میباشد. در زمستان نیز میانگین دمای هوا بین ۱۰ تا ۱۵ درجه سانتی گراد است.

بهترین زمان سفر به بلغارستان

در فصل هایی از سال تعداد گردشگران هر کشوری زیاد یا کم می شود که اصطلاحا Hi Season یا Low Season گفته میشود که با توجه به آب و هوا، رویداد های فصلی مانند جشنواره Kavarna راک، سواحل وارنا، آپولونی، روح بورگاس، جشنواره فرهنگ عامه بین المللی در بورگاس، تظاهرات از رقص آتش و...  گردشگران با تور بلغارستان به این کشور سفر می کنند.

آژانس مسافرتی  الفبای سفر  مجری تخصصی تور بلغارستان با ارائه پکیج های پیشنهادی لوکس و ارزان قیمت لحظه آخری تور بلغارستان، تور وارنا، تور صوفیا شما گردشگران عزیز را به دیدن از بلغارستان دعوت مینماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.