آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

سفر به جزیره رویایی بالی

یکی از 10 مقصد گردشگری گرمسیری و ساحلی جهان که هر فردی را با جاذبه های منحصر به فرد خود مجذوب می کند و جزیره بالی واقع در اندونزی است. سفر به این جزیره رویایی دور از دسترس نیست آژانس مسافرتی آرشان تور نشان با ارائه پکیج های ویژه تور بالی، تور ارزان بالی، تور لحظه آخری بالی این امکان را برای شما فراهم کرده تا با رزرو بلیط، رزرو هتل، بلیط هواپیما، رزرو هتل ارزان و تور ارزان بالی سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

طیف گسترده ای از هتل ها و اقامتگاه ها، رستوران ها، چشمه های معدنی مراکز خرید، همه در فاصله نزدیک و با قیمت های بسیار باور نکردنی،  هتل های لوکس 5 ستاره و ویلاهای خصوصی ساحلی و ... هر مسافری با هر سلیقه ای میتواند بهترین سفرنامه تور بالی خود را بنویسد.

بهترین زمان سفر به بالی

معمولا از اکتبر تا مارس (مهر ماه تا اسفند) فصل باران های موسمی این جزیره است و بین ماه های سپتامبر و دسامبر بهترین زمان برای سفر به این جزیره است از ماه آوریل تا اوایل اکتبر هم بسیار کم باران خواهد بود.

حمل و نقل در بالی

اگر با تور بالی نوروز 97  سفر می کنید باید بدانید حمل و نقل عمومی در بالی بسیار کم و سخت است و احتمالا مجبور به کرایه تاکسی یا موتور سیکلت می شوید.

آب و هوای بالی

بالی در نزدیکی خط استوا با آب و هوایی گرمسیری است و دمای هوا تا 30 درجه سانتی گراد افزایش می یابد.

زبان مردم بالی

بالیایی، اندونزیایی، انگلیسی از زبان هایی است که بیشتر مردم بالی به این زبان صحبت می کنند و اگر اندکی به زبان انگلیسی مسلط باشید مشکلی در برقراری ارتباط نخواهید داشت.

واحد پول بالی

واحد چول بالی روپیه اندونزی است که برای خرید در این منطقه باید حواستان باشد که چه مبلغی را برای خرید کالا پرداخت می کنید.

هر بودجه ای که دارید، آژانس مسافرتی آرشان تور با در نظر گرفتن تور ارزان بالی این امکان را فراهم آورده تا با مشاوران ما تماس حاصل کرده و با اطلاع از قیمت تور بالی سفری لذت بخش را برای دیدن جاذبه های توریستی و گردشگری بالی برای خود فراهم کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.