آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

آژانس مسافرتی الماس

تور کوش آداسی|بلغارستان|بالی|سوچی

به یاد ماندنی ترین سفر تابستانی با تور کوش آداسی

شهر کوش‌آداسی در استان آیدین ترکیه و در بخش ساحلی منطقه اژه بنا شده است. این شهرستان از شمال با سلجوق و پاموجاک و  از جنوب با شبه جزیره دیلک همسایه‌ است. کوش آداسی یکی از زیباترین و مهم ترین شهرهای تفریحی و توریستی ترکیه است و در بین تور های ترکیه تور کوش آداسی از استقبال زیادی در بین گردشگران برخوردار است.

آب و هوای کوش‌آداسی مثل آب و هوای ازمیر است در تابستان هوا شرجی و پائیز هوای نسبتا سرد و زمستان هوای کاملا سرد و بهار آب و هوای معتدل دارد. در کوش‌آداسی دو اسکله مخصوص کشتی های توریستی و یک بندر ویژه قایق های تفریحی با ظرفیت ۶۵۰ قایق وجود داردازبندر کوش‌آداسی در ماههای فصل بهار و تابستان (از اوایل آوریل الی ۲۰ اکتبر) سفرهای منظم قایق های موتوری به جزیره یونانی ساموس(Samos) برگزار می شود

ورزش های دریایی و لذت بردن از آفتاب یکی از دلایل سفر به کوش آداسی است پلاژ گوورچین آداسی، پلاژ ییلانچی بورنو، پلاژ یاوان سو، پلاژ کوشتور، پلاژ کارا اوا، پلاژ گوزل چاملی، پلاژ سوگی، پلاژ کالاماکی، آب های گرم آب گرم یاوان سو (چیبان)، آب گرم ونوس، آب گرم گوزل چاملی، آبهای گرم مهم کوش‌آداسی می باشد.

این سوال که کوش آداسی بهتراست یا آنتالیا باید بگوییم هر کدام از این شهر ها جذابیت های خاص خود را دارند که شما می توانید با پکیج های ویژه تور کوش آداسی، تور آنتالیا به این شهر ها سفر کنید.

برای بازدید از مراکز خرید کوش آداسی و اقامت در هتل های کوش آداسی می توانید از پکیج های تور لحظه آخری کوش آداسی، هتل آکوا فانتزی با مشاوران ما در آژانس الفبای سفر حاصل فرمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.